RAMOWY ROZKŁAD DNIA.
6.30 – 7.30 Schodzenie się dzieci w grupie zbiorczej. Zabawy dowolne wg pomysłu dzieci. Ćwiczenia ogólnorozwojowe ( rozwijające percepcję wzropkową, słuchową, grafomotorykę). Rozmowy indywidualne zgodnie z zainteresowaniami dzieci, czynności porządkowe. Zabawy inspirowane przez nauczyciela.

7.30-8.15 Schodzenie się dzieci we włąsnych grupach. Kontakty indywidualne, rozmowy podczas schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne przy niewielkim udziale nauczyciela , zabawy w małych grupach. Pravca indywidualna i w małych grupach. Zabawy rozwijające zainteresowania , wspomagające rozwój dziecka. Prace porządkowe.

8.15-8.30 Przygotowanie do śniadania. Zabiegi higieniczne przed śniadaniem.

8.30-9.00 Śniadanie, zajmowanie swojego stałego miejsca przy stole.

9.00-10.00Zintegrowana działalność edukacyjna z całą grupą;zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane wegług wybranych programłów wychowania przedszkolnego. W młodszych grupach zabawy dowolne według zainterespowań i pomysłów dzieci.

10.00-10.15 II śniadanie- zabiegi higieniczne przed i po posiłku.

10.15-11.15 Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym. Tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, podejmowania zabaw badawczych, zabawy ruchowe, wspierania działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą.

11.15-11.30 Przygotowanie do obiadu. Czynności porządkowo-higieniczne ptrzed i po posiłku.

11.30-12.00 Obiad -I i II danie- zajmowanie swojego stałego miejsca przy stole.

12.00-12.15 Kwadrans na bajkę, słuchanie muzyki relaksacyjnej, zabawy integrujące grupę organizowane przez nauczyciela.

12.15-13.45 W grupie 3-latków: odpoczynek na leżakach- słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, słuchanie kołysanek, muzyki relaksacyjnej.
W grupie 4,5,6-latków relaks poobiedni-zabawy relaksacyjne, słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, zabawy kołowe, dowolne, zabawy w sali lub na powietrzu. Zabawy dydaktyczne, tematyczne, ćwiczenia mowy oraz ćwiczenia artykulacyjne, oddechowe, zabawy konstrukcyjne. Zabawy rozwijające własną aktywność i zainteresowania dzieci, zabawy i ćwiczenia utrwalające.

13.45-14.00 Przygotowanie do podwieczorku. czynnośco sa,moobsługowe, porządkowe i higieniczne przed i po posiłku.

14,00-14.10 Podwieczorek- zajmowanie swojego stałego miejsca przy stole.

14.10-15.30Rozchodzenie się dzieci z własnych sal. Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy i gry dydaktyczne w małych zespołach, zabawy inspirowane przez nauczyciela.

15.30-16.30 Rozchodzenie się dzieci z sali zbiorczej. Kontakty indywidualne z dziećmi, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela, prace porządkowe.